Servis a oprava
Prečo používať autorizovaný servis?
Je dôležité používať autorizovaný servis pretože:
1. Autorizovaný servis má prístup k originálnym náhradným dielom a má kvalifikovaný personál, ktorý bol vyškolený výrobcom na opravu a údržbu zariadení. To znamená, že opravy by mali byť vykonané správne a v súlade s pokynmi výrobcu.
2. Použitie neautorizovaného servisu alebo neoriginálnych náhradných dielov môže porušiť záruku na vaše zariadenie. Ak sa obrátite na autorizovaný servis, môžete si byť istí, že vaša záruka zostane v platnosti.
Kedy je potrebná oprava?
Oprava je potrebná, ak bolo zariadenie akýmkoľvek spôsobom poškodené, napríklad:
1. Bol poškodený napájací kábel alebo zástrčka.
2. Bola na zariadenie vyliata tekutina alebo do zariadenia spadol nejaký predmet.
3. Zariadenie bolo vystavené dažďu alebo vlhkosti.
4. Zariadenie nefunguje správne.
Varovanie
1. Nikdy neodstraňujte kryt tohto zariadenia.
2. Nikdy nemažte žiadnu časť tohto zariadenia.
3. Toto zariadenie nikdy neumiestňujte na iné elektrické zariadenie.
4. Toto zariadenie chráňte pred priamym, otvoreným ohňom alebo zdrojom tepla.
5. Toto zariadenie nevystavujte mrazu.
6. Zariadenie neumývajte vysokotlakovými umývačkami a podobne. Náhle zvýšenie tlaku vody môže narušiť odolnosť voči vode garantovanú spoločnosťou SmartJimi.
7. Ak bolo zariadenie vystavené vonkajšiemu nárazu alebo poškodené, jeho odolnosť voči vode alebo prachu sa môže znížiť.
8. Zariadenie nerozoberajte. Mohlo by dôjsť k zhoršeniu odolnosti voči vode alebo prachu.
9. Ak budete zariadenie sušiť pomocou ohrievacích zariadení, ako sú napríklad sušiče vlasov, prípadne v prostredí s náhlymi alebo extrémnymi zmenami teploty a teploty vody, ako sú sauny a parné miestnosti, môže dôjsť k ohrozeniu účinnosti odolnosti voči vode.
10. Do zariadenia SmartJimi nestrkajte špicaté predmety. Mohlo by dôjsť k poškodeniu interných komponentov alebo k ovplyvneniu odolnosti voči vode.
11. Hodinky SmartJimi predstavené v roku 2023. Klasifikácia odolnosti voči vode bola testovaná ponorením zariadenia do sladkej vody s hĺbkou 1,5 m na 30 minút, pričom zariadenie zostalo v pokoji bez akýchkoľvek pohybov, aby boli splnené požiadavky certifikácie IEC 60529) majú odolnosť voči vode stupňa IP68 a nesmú sa používať v plaveckých bazénoch ani v mori.
Reklamácie
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov od jeho zakúpenia. Reklamáciu je nutné uplatniť bezodkladne, to znamená ihneď po prejavení sa poškodenia materiálu alebo výrobnej chyby. Bližšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.
Ako pripraviť zariadenie na opravu?
1. Očistite zariadenie, aby spĺňalo zásady všeobecnej hygieny (musí byť čistý, suchý, bez zápachu).
2. Pripravte si jeho celé príslušenstvo, doklad o kúpe, prípadne záručný list.
Vašu opravu zariadenia prijmeme na adrese: SmartJimi s.r.o., Hraničná 18, 821 05 Bratislava, Slovenská republika, Tel.: +421 2 321 160 40 (Po – Pia 9:00 – 16:00), E-mail: ahoj@smartjimi.com. K zariadeniu priložte vždy reklamačný protokol.
3. Reklamačný protokol [PDF] – do protokolu dopíšte: IMEI hodiniek a tel. číslo karty v hodinkách
Ako kontaktovať autorizovaný servis?
Pre kontaktovanie autorizovaného servisu môžete použiť niekoľko spôsobov. Telefonicky alebo e-mailom a dohodnúť si termín pre opravu vášho zariadenia.
Kontakt na autorizovaný servis
SmartJimi s.r.o.
Hraničná 18
821 05 Bratislava
Slovenská republika
Tel.: +421 2 321 160 40 (Po – Pia 9:00 – 16:00)
E-mail: ahoj@smartjimi.com