SmartPodpora
Všetko čo potrebujete vedieť
Tu nájdete všetky potrebné informácie o našich produktoch.
Radi vám zodpovieme aj vaše otázky.
JimiWatch 5
Najčastejšie otázky
Prečo je dobré mať JimiWatch 5?
SOS náramok nosíte na ruke ako bežné hodinky. Funguje predovšetkým ako SOS zariadenie v prípade úrazu alebo núdze. Vložená SIM karta zabezpečí telefonické spojenie ako aj mobilný internet 4G LTE. Tento malý mobilný telefón s obojsmerným volaním podobný hodinkám umožňuje monitorovanej osobe, aby si odkiaľkoľvek a kedykoľvek privolala pomoc vždy, keď to potrebuje. JimiWatch 5 sa výzorovo nelíšia od bežných hodiniek. Sú elegantné a štýlové, a pritom plné užitočných funkcií. Tieto hodinky sú ideálnym riešením pre tých, ktorí hľadajú kombináciu štýlu a bezpečnosti.
Čo všetko dokáže JimiWatch 5?
24/7 virtuálny dohľad, SOS varovania, alarm v prípade nebezpečného pádu, obojsmerné hovory, lokalizácia, bezpečnostné zóny, história pohybu, meranie srdcovej frekvencie, tlaku, SPo2, teplotu.
Ako funguje náramok JimiWatch 5?
V náramku je inštalovaná SIM karta (nie je súčasťou balenia), vďaka ktorej náramok komunikuje cez internet aj volá na SOS čísla. V prípade pádu alebo krízovej situácie náramok kontaktuje SOS čísla. Ponúka pocit slobody, istoty, bezpečia v každodennom živote. Zároveň poskytuje Vám a Vaším blízkym vyššiu kvalitu života a úľavu. Odoslané alarmy, polohu a zdravotné hodnoty si môžu členovia rodiny kedykoľvek pozrieť v Seniio Care aplikácií.
Využijem digitálnu platformu SeniioCare ?
SeniioCare je digitálna platforma pre sledovanie zdravia a pohody starších ľudí 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Viem sa k nej dostať prostredníctvom mobilnej alebo webovej aplikácie Seniio Care. Platforma 24 hodín denne nepretržite sledujú pohyby, pády a hlavné vitálne znaky (teplota, krvný tlak, tep, SpO2). V prípade vzniku rizikovej situácie (napr. pád, zhoršenie zdravia) automaticky hlási problém blízkej osobe pomocou aplikácie v mobile alebo v počítači.
Informácie získané je možné vyexportovať v podobe Reportu. Otvorte aplikáciu a prejdite do časti “Moje zariadenie”. Kliknite na možnosť “správa o zdraví” a vygenerujte report. Tento report obsahuje informácie, počte krokov, tepovej frekvencii, krvnom tlaku, stave batérie, spôsobe jej nabíjania a vybíjania.
Potrebujem SIM kartu?
Áno bez SIM karty nevie plniť základnú funkciu SOS zariadenia. SIM karta nie je súčasťou balenia, avšak máte možnosť si zakúpiť našu službu Rodina https://shop.smartjimi.sk/rodina-mesacna-sluzba/ kde získavate do užívania SIM kartu od Telekomu s predplateným balíkom hovorov a dát.
Môžem používať svoju vlastnú SIM kartu bez zakúpenia predplatenej digitálnej služby?
Áno, takáto možnosť samozrejme je. SIM karta je v takom prípade vo vašej správe. Predplatená digitálna služba Rodina alebo Rodina Light vám sprístupňuje cloudové služby, ovládanie hodiniek cez aplikáciu, export údajov. Bez digitálnej služby nebudú hodinky poskytovať všetky užitočné funkcie. Po stlačení SOS gombíka budú iba volať na predvolené čísla.
Ako funguje zariadenie bez predplatenej digitálnej služby Rodina alebo Rodina Light?
V zásade hodinky budú plniť iba funkciu SOS volaní. Nebudete mať prístup k oznámeniam o , varovaniam, ktoré systém vyhodnocuje, informáciám o polohe, dennej aktivite, srdcovej činnosti, teplote, SpO2.
Ako si viem kúpiť predplatenú digitálnu službu?
Službu Rodina so SIM kartou alebo službu Rodina Light bez SIM karty si viete zakúpiť na nasledujúcom odkaze https://shop.smartjimi.sk/sluzby/
Potrebuje JimiWatch 5 WiFi pripojenie?
Nie, zariadenie nevyžaduje WiFi pripojenie. Hodinky fungujú primárne cez integrovanú SIM kartu, ktorá zabezpečuje mobilné internetové pripojenie.
Môžem sa v hodinkách sprchovať?
Áno, zariadenie spĺňa normu IP66 – sprchovanie. Nie je vhodné na potápanie, plávanie v mori alebo v saune.
Musí mať užívateľ náramku aj aplikáciu?
Nemusí mať aplikáciu vo svojom telefóne – stačí, aby si ju nainštaloval opatrovník – dohliadajúca osoba. V prípade, že si kupujeme náramok pre seba a chceme si sami monitorovať merania a výsledky – aplikácia je vhodná.
Na čo si dávať pozor pri inštalácií SIM karty a prvým spustením?
Zariadenie musí byť počas inštalácie SIM vypnuté.
SIM karta musí byť odblokovaná, bez PIN kódu, aby sa hodinky kedykoľvek mohli prihlásiť na sieť.
Pokiaľ ste SOS kontakt, odporúčame odkazovú službu deaktivovať. Podstatné pre hovory v slučke.
Ako fungujú opravy – servis?
V prípade potreby opravy alebo vrátenia je potrebné využiť zákaznícku podporu SmartJimi buď telefonicky alebo e-mailom. Tel.: +421 2 321 160 40, e-mail: ahoj@smartjimi.com. Tím odborníkov sa potom na základe daného problému rozhodne, ako postupovať.
Aby sme opravu – servis vedeli realizovať potrebujeme IMEI hodiniek a tel. číslo karty v zariadení. Poprosíme Vás tieto informácie majte pripravené aj pri telefonickom kontakte a mailovom a písomnom kontakte.
JimiWatch 4
Najčastejšie otázky
Prečo je dobré mať JimiWatch 4?
Robustný a vode odolný SOS náramok s prepracovaným detektorom pádu, krokomerom a bio senzorom na meranie pulzu ponuka diaľkovú starostlivosť o vašich blízkych 24/7. Stojí za to sledovať ich zdravotný stav a reagovať dostatočne rýchlo, aby sa predišlo prípadnej tragédii.
Čo všetko dokáže JimiWatch 4?
24/7 virtuálny dohľad, SOS varovania, alarm v prípade nebezpečného pádu, obojsmerné hovory, lokalizácia, bezpečnostné zóny, história pohybu, meranie srdcovej frekvencie.
Ako funguje náramok JimiWatch 4?
V náramku je inštalovaná SIM karta, vďaka ktorej náramok komunikuje cez internet aj volá na SOS čísla. V prípade pádu alebo krízovej situácie náramok kontaktuje núdzové čísla. Ponúka pocit slobody, istoty, bezpečia v každodennom živote. Zároveň poskytuje Vám a Vaším blízkym vyššiu kvalitu života a úľavu. Odoslané alarmy, polohu a zdravotné hodnoty si môžu členovia rodiny kedykoľvek pozrieť v Seniio Care aplikácií.
Potrebuje JimiWatch 4 WiFi pripojenie?
Nie, zariadenie nevyžaduje WiFi pripojenie. Hodinky fungujú primárne cez integrovanú SIM kartu.
Môžem sa v hodinkách sprchovať?
Áno, zariadenie spĺňa normu IP67 – sprchovanie, vaňa – ponorenie na 30 minút do 1 m. Nie je vhodné na potápanie, plávanie v mori alebo saune.
Má zariadenie vekové obmedzenia?
Žiadne vekové obmedzenia – môžu ho využívať starší aj mladší – dobre funguje pre seniorov, ľudí so zdravotným postihnutím, ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu, či náchylných na pád. Vhodné aj pre tehotné ženy.
Môžem náramok využiť v zahraničí?
Naše zariadenia fungujú nielen na Slovensku, ale aj v Európskej únii. Zariadenie si jednoducho môžete vziať na dovolenku alebo na služobnú cestu.
Potrebujem SIM kartu?
SIM karta je nainštalovaná v zariadení, je potrebné si ju zaregistrovať na nasledujúcom linku: https://www.telekom.sk/registracia-karty. Zariadenie stačí vybrať z krabice a začať ho používať. Aby bolo možné zaručiť perfektnú funkčnosť zariadenia je vhodné použiť predinštalovanú kartu.
Čo potrebuje SOS náramok pre fungovanie?
Aplikáciu Seniio Care, ktorá je zadarmo a predplatenú službu Rodina.
Môžem používať svoju vlastnú SIM kartu bez zakúpenia predplatenej služby?
Nie, takáto možnosť neexistuje. Predplatiteľský poplatok nie je len o používaní SIM karty. Práve zakúpená služba umožňuje využívať funkcie zariadenia. Vybratie inštalovanej SIM karty sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok.
Je potrebná predplatená služba Rodina?
Áno, predplatné je neoddeliteľnou súčasťou zariadenia. Bez zakúpenej služby nebude zariadenie fungovať. Práve vďaka službe Rodina je možné lokalizovať, uskutočňovať hlasové hovory, merať pulz, či využívať funkciu detektoru pádu.
Ako funguje zariadenie bez predplatenej služby Rodina?
Bez predpatenej služby zariadenie stratí možnosť využívať všetky funkcie, t. j. telefonovanie a prijímanie hovorov, meranie životných funkcií, snímač pádu alebo polohu. Zariadenie bude neaktívne až do ďalšej aktivácie služby.
Ako si viem kúpiť predplatenú službu?
Ako fungujú opravy – servis?
V prípade potreby opravy alebo vrátenia je potrebné využiť zákaznícku podporu SmartJimi buď telefonicky alebo e-mailom. Tel.: +421 2 321 160 40, e-mail: ahoj@smartjimi.com. Tím odborníkov sa potom na základe daného problému rozhodne, ako postupovať.
Aby sme opravu – servis vedeli realizovať potrebujeme IMEI hodiniek a tel. číslo karty v zariadení. Poprosíme Vás tieto informácie majte pripravené aj pri telefonickom kontakte a mailovom a písomnom kontakte.
Musí mať užívateľ náramku aj aplikáciu?
Nemusí mať aplikáciu vo svojom telefóne – stačí, aby si ju nainštaloval opatrovník – dohliadajúca osoba. V prípade, že si kupujeme náramok pre seba a chceme si sami monitorovať merania a výsledky – aplikácia je vhodná.
Môžem mať odkazovú službu na svojom telefóne ak som SOS kontakt?
Odporúčame odkazovú službu deaktivovať.
Dá sa zariadenie opraviť aj na diaľku?
Áno, dá. Základná diagnostika sa dá urobiť aj na diaľku, stačí nadiktovať tel. číslo karty v zariadení.
Môžem počas nabíjania hodiniek telefonovať?
Počas nabíjania zariadenia odporúčame netelefonovať. Doba nabíjania je 20-30 minút denne.
Počas nabíjania vždy používajte originálne príslušenstvo k zariadeniu aby nedošlo k poškodeniu.
Môže batériu v zariadení vymeniť hodinár?
Nie, odporúčame autorizovaný servis. Nakoľko sa jedná o SOS zariadenie je potrebná celková kontrola funkčnosti zariadenia.
Ako prebieha diagnostika?
Pri preberaní zariadenia na servis je cena opravy stanovená (pokiaľ to je možné) podľa platného cenníka a to na základe symptómov, ktorými sa prijímané zariadenie prejavuje. Po diagnostike problému bude v prípade potvrdenia odhadovanej a nacenenej poruchy zariadenie opravené do sumy, ktorá bola uvedená v preberacom protokole, pri preberaní zariadenia na servis. V opačnom prípade bude oprava vykonaná až po nacenení opravy a nasledovnom odsúhlasení zákazníkom.
Kedy je potrebná diagnostika?
Ak sa zariadenie nedá zapnúť, zdá sa Vám, že nepracuje korektne.
Diagnostika je potrebná v prípade nejednoznačnej poruchy, bez nutnosti rozoberania zariadenia s cieľom určiť problém (čistenie nabíjacieho konektora, slúchadla a pod.).
Čo znamená diagnostika pre poistnú udalosť?
Ak máte svoje zariadenie poistené a poškodí sa, diagnostika určí rozsah poškodenia. Následne vypracujeme cenový návrh a zhodnotíme rentabilitu opravy na základe aktuálnej trhovej hodnoty zariadenia.
Suma diagnostiky zahŕňa:
– zaevidovanie zákazky do informačného systému
– prípravu technika
– rozoberanie zariadenia
– diagnostiku poruchy
– zloženie zariadenia
– ukončenie zákazky a zapracovanie do informačného systému
Pri zariadeniach, kde bol vykonaný neodborný zásah – svojpomocné rozoberanie, si vyhradzujeme právo na odmietnutie diagnostiky.
Može mať SIM karta v zariadení PIN kód?
SIM karta musí byť odblokovaná bez PIN kódu.
Može byť zariadenie počas inštalácie SIM zapnuté?
Zariadenie musí byť počas inštalácie SIM vypnuté.
SeniioTag
Najčastejšie otázky
Prečo je dobré mat Seniio Tag – SOS prívesok pre seniorov?
Robustný a vode odolný SOS prívesok s prepracovaným detektorom pádu, ponuka diaľkovú starostlivosť o vašich blízkych 24/7. Stojí za to byť v dosahu a reagovať dostatočne rýchlo, aby sa predišlo prípadnej tragédii.
Čo všetko dokáže Seniio Tag – SOS prívesok pre seniorov?
24/7 virtuálny dohľad, SOS varovania, alarm v prípade nebezpečného pádu, obojsmerné hovory, lokalizácia, bezpečnostné zóny, história pohybu.
Ako funguje Seniio Tag – SOS prívesok pre seniorov?
V prívesku je inštalovaná SIM karta, vďaka ktorej zariadenie komunikuje cez internet aj volá na SOS čísla. V prípade pádu alebo krízovej situácie prívesok kontaktuje núdzové čísla. Ponúka pocit slobody, istoty, bezpečia v každodennom živote. Zároveň poskytuje Vám a vaším blízkym vyššiu kvalitu života a úľavu. Odoslané alarmy, polohu si môžu členovia rodiny kedykoľvek pozrieť v Seniio Care aplikácií.
Potrebuje Seniio Tag – SOS prívesok pre seniorov WiFi pripojenie?
Nie, zariadenie nevyžaduje WiFi pripojenie. Prívesok funguje primárne cez integrovanú SIM kartu.
Môžem sa s príveskom sprchovať?
Áno, zariadenie spĺňa normu IP67 – sprchovanie, vaňa – ponorenie na 30 minút do 1 m. Nie je vhodné na potápanie, plávanie v mori alebo saune.
Má zariadenie vekové obmedzenia?
Žiadne vekové obmedzenia – môžu ho využívať starší aj mladší – dobre funguje pre seniorov, ľudí so zdravotným postihnutím, ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu, či náchylných na pád. Vhodné aj pre tehotné ženy.
Môžem zariadenia využiť v zahraničí?
Naše zariadenia fungujú nielen na Slovensku, ale aj v Európskej únii. Zariadenie si jednoducho môžete vziať na dovolenku alebo na služobnú cestu.
Potrebujem SIM kartu?
SIM karta je nainštalovaná v zariadení, je potrebné si ju zaregistrovať na nasledujúcom linku: https://www.telekom.sk/registracia-karty. Zariadenie stačí vybrať z krabice a začať ho používať. Aby bolo možné zaručiť perfektnú funkčnosť zariadenia je vhodné použiť predinštalovanú kartu.
Čo potrebuje prívesok pre fungovanie?
Aplikáciu Seniio Care, ktorá je zadarmo a predplatenú službu Rodina.
Môžem používať svoju vlastnú SIM kartu bez zakúpenia predplatenej služby?
Nie, takáto možnosť neexistuje. Predplatiteľský poplatok nie je len o používaní SIM karty. Práve zakúpená služba umožňuje využívať funkcie zariadenia. Vybratie inštalovanej SIM karty sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok.
Je potrebná predplatená služba Rodina?
Áno, predplatné je neoddeliteľnou súčasťou zariadenia. Bez zakúpenej služby nebude zariadenie fungovať. Práve vďaka službe Rodina je možné lokalizovať, uskutočňovať hlasové hovory, či využívať funkciu detektoru pádu.
Ako funguje zariadenie bez predplatenej služby Rodina?
Bez predplatenej služby zariadenie stratí možnosť využívať všetky funkcie, t. j. telefonovanie a prijímanie hovorov, meranie životných funkcií, snímač pádu alebo polohu. Zariadenie bude neaktívne až do ďalšej aktivácie služby.
Ako si viem kúpiť predplatenú službu?
Ako fungujú opravy – servis?
V prípade potreby opravy alebo vrátenia je potrebné využiť zákaznícku podporu SmartJimi buď telefonicky alebo e-mailom. Tel.: +421 2 321 160 40, e-mail: ahoj@smartjimi.com. Tím odborníkov sa potom na základe daného problému rozhodne, ako postupovať.
Aby sme opravu – servis vedeli realizovať potrebujeme IMEI hodiniek a tel. číslo karty v zariadení. Poprosíme Vás tieto informácie majte pripravené aj pri telefonickom kontakte a mailovom a písomnom kontakte.
Musí mať užívateľ prívesku aj aplikáciu?
Nemusí mať aplikáciu vo svojom telefóne – stačí, aby si ju nainštaloval opatrovník – dohliadajúca osoba.
Môžem mať odkazovú službu na svojom telefóne ak som SOS kontakt?
Odporúčame odkazovú službu deaktivovať.
Dá sa zariadenie opraviť aj na diaľku?
Áno, dá. Základná diagnostika sa dá urobiť aj na diaľku, stačí nadiktovať tel. číslo karty v zariadení.
Može mať SIM karta v zariadení PIN kód?
SIM karta musí byť odblokovaná bez PIN kódu.
Može byť zariadenie počas inštalácie SIM zapnuté?
Zariadenie musí byť počas inštalácie SIM vypnuté.
Opýtajte sa na čokoľvek
Máte otázku ako fungujú naše produkty?
Napíšte nám s akýmkoľvek dotazom a my sa vám ozveme v čo najkratšom čase.